شرایط و قوانین

قوانین و مقررات  فروشگاه اینترنتی جانبیک

هرگونه استفاده شما از این مجموعه و ثبت نام شما در سایت ( در پروسه ثبت سفارش یا سایر بخش ها ) به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات سایت می باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبیک مجاز است هر زمان و بدون اطلاع قبلی هر یک از بند های این مقررات را تغییر دهد یا مواردی را حذف و اضافه نماید ، بدیهیست ثبت سفارش شما به منزله پذیرش آخرین نسخه از قوانین ثبت شده در این آدرس می باشد.

1-کلیه محصولات موجود در فروشگاه از طریق واردکنندگان معتبر و همچنین تولیدی های داخلی تامین میگردد و کالای انتخاب شده توسط شما عیناً ارسال خواهد شد.

2-در صورت مغایرت کالای ارسال شده با کالای درج شده در سایت کاربر مجاز است تا 1 هفته پس از دریافت بسته کل مرسوله یا همان کالا را مرجوع نماید و مبلغ فاکتور پس از کسر کد های تخفیف برای مشتری واریز خواهد شد. باز پس گیری کالای اشتباه منوط به عدم بازگشایی بسته بندی اصلی کالا می باشد.

3-برای استفاده از گارانتی محصولات کاربر موظف است از روش های مختص هر محصول مراحل گارانتی را پیگیری نماید و جانبیک موظف به پیگیری گارانتی نمی باشد.
*تبصره: کالا هایی که راسا توسط جانبیک گارانتی شده اند استثنا بوده و مسئولیت پیگیری تمام مراحل گارانتی بر عهده جانبیک می باشد.

4-در صورت ایجاد مشکل فنی برای سایت (علی الخصوص مشکلاتی که خارج از حیطه تخصصی فروشگاه می باشد) از جمله قطعی سرور یا موارد اینچنینی ، در هنگام ثبت سفارش ، فروشگاه مسئولیتی در قبال این قطعی نخواهد داشت. البته جانبیک موظف می باشد پیگیری های لازم در خصوص بازگردانی وجه پرداخت شده و یا ادامه روند سفارش را در اسرع وقت انجام دهد.

5- در صورت بروز شرایط غیر مترقبه از جمله حوادث طبیعی ، سیل ، زلزله ، شورش ، اعتراضات سراسری و … فروشگاه مجاز است سفارش ثبت شده را لغو یا معلق نماید و وظیفه ای برای تحویل کالا نخواهد داشت. بدیهی است در صورت بروز چنین مواردی ، هزینه سفارش در اسرع وقت مرجوع خواهد شد.

6- در صورتی که کاربر از رمز ورود مطمئن استفاده نکرده و حساب کاربری وی مورد سو استفاده های احتمالی قرار بگیرد ، هیچ ادعایی از طرف کاربر متوجه جانبیک نخواهد بود.

7- در صورت اشتباه در ثبت سفارش توسط کاربر (برای مثال انتخاب اشتباه رنگ ، متراژ و نوع کالا) هزینه ارسال کالا به انبار و هزینه بازگردانی و بسته بندی مجدد مرسوله به عهده مشتری خواهد بود.

8- درج آدرس پستی دقیق و کامل در صفحه تسویه حساب الزامی میباشد و در صورت ثبت آدرس مبهم فروشگاه مسئولیتی در قبال رساندن بسته به شما نخواهد داشت.

9-در صورتی که به هر علتی مرسوله ارسالی، توسط مشتری دریافت نشده و برگشت داده شود ، وظیفه پیگیری مراتب از طریق اداره پست یا شرکت ارسال کننده مرسوله با مشتری خواهد بود.
در صورت برگشت بسته به انبار جانبیک ، ارسال مجدد با دریافت هزینه ارسال مقدور خواهد بود.

10- استفاده از گارانتی محصولات منوط به حفظ بسته بندی کالا می باشد.

11- در صورت تقاضای استفاده از گارانتی ، هزینه ارسال مرسوله به انبار جانبیک بر عهده کاربر خواهد بود.

12-گارانتی محصولات موجود در فروشگاه از اصول کلی گارانتی کالاهای دیجیتال پیروی کرده و بدیهیست هر گونه نوسانات برق ، ضرب خوردگی ، آب خوردگی ، پارگی سیم ها ، آسیب فیزیکی و… باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

13- در صورت وجود نقص فنی در یک کالا کاربر مجاز است آن کالا یا کل مرسوله را تا 48 ساعت مرجوع نماید ، فروشگاه موظف است تا 10 روز پس از دریافت کالای خراب با توجه به موجودی انبار و یا تغییر قیمت آن کالا ، هزینه سفارش را عودت داده یا کالای سالم از همان نوع را برای کاربر ارسال نماید.

14- کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی جانبیک دارای گارانتی سلامت فیزیکی کالا می باشند.